برگزاری اولین کارگاه عملی مدیریت پورتفولیو با نام RealPoM

شرکت سپاسد - دوره پورتفولیو

کارگاه مدیریت پورتفولیو با نام RealPoM یا Real Portfolio Management ، یکی از طراحی‌های خلاقانه شرکت راهبران سیستم رستاک در سال 92 و 93 بوده است. این کارگاه برای اولین بار در روزهای 26 و 27 شهریور سال 93 برای 64 نفر از مدیران و کارشناسان ارشد شرکت سپاسد در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد که تصاویر برگزاری آن در بخش گالری همین وب سایت قرار دارد.

امروزه با گسترش دانش و استانداردهای مدیریت پروژه و همچنین توسعه پروژه‌ها، طرح‌ها و سبد پروژه‌ها، نیاز به کاربردی و عملی‌تر کردن این دانش بیش از گذشته حس می‌شود. از این رو شرکت راهبران سیستم رستاک با طراحی این کارگاه در تلاش برای معرفی استاندارد مدیریت سبد پروژه (Portfolio Management) با بهره‌گیری از سناریوی یک شرکت فرضی به نام شرکت سینا بوده است. همانطور که در استاندارد مدیریت پورتفولیو نیز اشاره شده، مدیران ارشد سازمانها برای مدیریت سبد های پروژه باید نگاه استراتژیک به سازمان خود داشته و توانایی بالانس پروژه ها را بر اساس اولویت استراتژی آنها بدست آورند. تمامی این مهارتها در این کارگاه عملی تمرین می شوند.



۰۹۱۹۳۶۳۶۶۵۱۰

۰۲۱۴۴۲۲۰۶۸۰ ۰۲۱۴۴۲۲۰۶۹۹ ۰۲۱۴۴۲۵۶۵۳۲

TRN@rsrastak.com

تهران، بلوار مرزداران ، بين اشرفي اصفهاني و يادگارامام، شماره 178 ، مجتمع نگين آسمان بلوک C ، طبقه 4 ، واحد 15

Realpom3-logo

کارگاه مدیریت پورتفولیو RealPoM

کلیه حقوق و امتیازات این وبسایت متعلق به شرکت راهبران سیستم رستاک بوده و هرگونه استفاده از مطالب و مقالات این سایت، پیگرد قانونی دارد.